Κασσάνδρα Φουντουλάκη: “Οι νότες είναι λέξεις που μεταβάλλονται σε είδη μουσικής και αγγίζουν βαθιά, ψυχή και μυαλό”

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Έννοιες αλληλοτροφοδοτούμενες, απόλυτα συνδεδεμένες. Η μουσική δημιουργεί πολιτισμό και ο πολιτισμός ωθεί τον άνθρωπο στη μουσική του εκπαίδευση.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ; Είναι η κοινή γλώσσα κι όταν ακόμη δεν υπάρχει άλλη γλώσσα επικοινωνίας. Οι νότες είναι λέξεις που μεταβάλλονται σε είδη μουσικής και αγγίζουν βαθιά, ψυχή και μυαλό. Η ένωση μπροστά στην τέχνη και τα συναισθήματά μας είναι ενστικτώδης και γι’αυτό αληθινή και ειλικρινής. Έμπνευση, βλέμματα διαφορετικών πολιτισμών πάνω στις ίδιες νότες,δάκρυα επίσης, ηχώ που φτάνει να ακούγεται συμπαντικά. Άλλωστε αυτό είναι και το “εν κατακλείδι” της τωρινής συναυλίας μου… για να ανακαλύψεις τη μουσική, πρέπει να διασχίσεις την υφήλιο.

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ.ΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΠΟΛΛΟΙ. ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ; Oι μουσικές προσεγγίσεις, ποικίλες. Οι μουσικές ποιότητες, πολλές. Ο στόχος, οι δεύτεροι να μην διασπούν την πρώτη, αλλά να την επεκτείνουν επιμελημένα και τρυφερά.

ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ Ή ΑΝΑΓΚΗ; Μπορεί να υφίστανται και τα δύο συγχρόνως. Η ανάγκη είναι πολύτιμο ξεκίνημα, εσωτερική κινητήρια δύναμη. Η πολυτέλεια, ως αλαζονεία ή μίμηση, εχθρός της οποιασδήποτε τέχνης. Ως αδυναμία, άξια να γίνει βοήθεια, έπειτα ανακάλυψη και ύστερα, ανάγκη.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ; Η ελευθερία στην οποιαδήποτε κλίση της έκφρασης και η δοκιμή απ’τα πρώτα παιδικά χρόνια ενός οργάνου μουσικής είναι απ’ τα πρωταρχικά και αξιόπιστα βήματα. Το ταλέντο ενυπάρχει. Και σίγουρα θα φανερωθεί. Τα υπόλοιπα είναι θέμα χρόνου, ευκαιριών, πειθαρχίας και ωρίμανσης.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΣΑΣ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ; Καινούργια μουσικά αγγίγματα και ιδέες. Φαντασία. Ακάματη επιθυμία επικοινωνίας. Έντονες εμπειρίες. Πάντα με σεβασμό στο συνθέτη, στο συνάδελφο, στο κοινό. Αμέσως μετά την παρούσα συναυλία στις 7 Μαρτίου στον Πολυχώρο Διέλευσις, ακολουθεί το Σάββατο 14 Μαρτίου, συναυλία-αφιέρωμα στο έτος Beethoven που διανύουμε, με άλλους πολύ αξιόλογους συναδέλφους πιανίστες,όπου θα ερμηνεύσουμε τις Συμφωνίες του συνθέτη, μεταγεγραμμένες για πιάνο 4 χέρια, εγχείρημα υπέροχο και έμπνευση των δύο καταπληκτικών πιανιστών και παιδαγωγών, της κυρίας Μαρίας Ευστρατιάδη και του κυρίου Διονύση Μαλλούχου. Εντός Μαϊου και καλοκαιριού, έπονται και άλλες συναυλίες εντός και εκτός Αθηνών.

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1992. Ξεκίνησε τις μουσικές της
σπουδές σε ηλικία έξι ετών. Σπούδασε Πιάνο και Μουσική Δω-ματίου στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών απ’όπου απέκτησε Πτυχίο Πιάνου με Άριστα παμψηφεί. Στη συνέχεια, φοίτησε στο Ωδείο Αθηνών ως υπότροφος στην τάξη πιάνου της διακεκριμένης πιανίστας Μαρίας Ευστρατιάδη και απέκτησε Δίπλωμα Πιάνου με Άριστα Παμψηφεi. Συνέχισε να φοιτά σε μεταπτυχιακό επίπεδο με καθηγητές τους διακεκριμένους πιανίστες Δ.Μαλλούχο και Δ.Τουφεξή.Είναι κάτοχος Πτυχίου ειδικού Αρμονίας και Αντίστιξης. Έχει μελετήσει κοντά σε σημαντικούς Έλληνες και ξένους πιανίστες και έχει συμμετάσχει σε πολλά σεμινάρια πιάνου (καθηγητές: K.Ganev, I.Petrin, Δ.Μαλλούχος, Δ.Τουφεξής, Απ. Παληός, R.Salinas, Y.Bogdanov, Ευ.Σαραφιανός κλπ). Έχει συμπράξει σε πολλές συναυλίες μουσικής δωματίου, έχει συμμετάσχει σε φεστιβάλ και έχει δώσει ρεσιτάλ (Εθνική Λυρική Σκηνή στα πλαίσια του Φεστιβάλ Πιάνου στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος,Ωδείο Αθη-νών, Αττικό Ωδείο, Εθνικό Ωδείο Αθηνών, Ίδρυμα Θεοχαράκη, Νομισματικό Μουσείο, Ιανός, Απολλώνιο Ωδείο, Δημοτική Πινακοθήκη Πειραιά κλπ). Διδάσκει πιάνο στο Δελφικό Ωδείο Αθηνών. Είναι Πτυχιούχος της κατεύθυνσης κλασικών σπουδών του τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 2016,εξέδωσε την πρώτη της ποιητική συλλογή με τίτλο “Μουσική Δωματίου'” από τις εκδόσεις Ιωλκός, η οποία τιμήθηκε στη βραχεία λίστα για το βραβείο ”Γιάννη Βαρβέρη 2017” της Εταιρείας Ελλή-νων Συγγραφέων που αφορά καλύτερο βιβλίο πρωτοεμφανιζό-μενου ποιητή.