Ποιες επιχειρήσεις αξίζει να επενδύσουν σε διαφήμιση Google ads;

Κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη από μια επιτυχημένη marketing στρατηγική. Ένα κομμάτι μιας τέτοιας στρατηγικής δεν είναι άλλο από τη διαφήμιση στη Google, γνωστό και ως Google Ads. Πράγματι, η διαφήμιση στη Google μπορεί να ενισχύσει το traffic μιας επιχείρησης, αλλά και την προβολή της στους κατάλληλους ανθρώπους.

Έτσι λοιπόν, πολλοί είναι οι επιχειρηματίες που επιλέγουν αυτό το μέσο για την προώθηση της επιχείρησης τους. Σε ποιους όμως κλάδους φέρνει τα επιθυμητά αποτελέσματα;

Για την απάντηση στο ερώτημα αυτό ρωτήσαμε τους εξειδικευμένους marketing experts στη διαφήμιση Google της εταιρείας GIM Agency. Ας δούμε παρακάτω την απάντηση τους.

Προσφέρετε προϊόντα τα οποία δύσκολα μπορεί να τα βρει κανείς στην αγορά

Σε περίπτωση που κάποιος δεν μπορεί να βγει στα μαγαζιά της περιοχής του για να αγοράσει τα προϊόντα που προσφέρετε, τότε οι διαφημίσεις Google Ads αποτελούν ένα μέσο για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας. Οι πελάτες πλέον πραγματοποιούν έρευνα πριν προχωρήσουν σε κάποια αγορά, ιδιαίτερα για πιο εξειδικευμένα προϊόντα, όπως για παράδειγμα ο βιομηχανικός ή επαγγελματικός εξοπλισμός. Οι marketing experts χρησιμοποιούν εξειδικευμένες τεχνικές και στρατηγικές για τη διενέργεια πειστικών διαφημίσεων και την προβολή τους στο κατάλληλο κοινό. Με τον τρόπο αυτό, εξασφαλίζουν μεγάλο αριθμό conversions και επιστροφή στην επένδυση.

Ασχολείστε με την μεταπώληση μεγάλων brands

Γνωρίζατε πως ένα μεγάλο μέρος των αναζητήσεων αφορά brands; Οι χορηγούμενες διαφημίσεις στη Google σχετικά με τα μεγάλα brands που διαθέτετε προς πώληση μπορούν να αποτελέσουν ένα δυνατό εργαλείο που έχετε στη φαρέτρα σας. Ο λόγος; Τα μεγάλα brands τα γνωρίζει και τα εμπιστεύεται ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού. Η επιτυχημένη προβολή τους θα ενισχύσει και την εμπιστοσύνη του κοινού σας προς την επιχείρηση σας. Ένας έμπειρος marketing expert θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε πετυχημένες διαφημίσεις, οι οποίες θα προβάλουν τα προϊόντα σας στους κατάλληλους ανθρώπους, την κατάλληλη στιγμή.

Προσφέρετε προϊόντα ή υπηρεσίες άμεσης ανάγκης

Φανταστείτε ότι έχει χαλάσει ο φούρνος της κουζίνας σας. Το πρώτο πράγμα που σας έρχεται στο μυαλό είναι ότι πρέπει να την επισκευάσετε αμέσως. Ενστικτωδώς, προχωράτε σε αναζήτηση για ειδικούς που πραγματοποιούν επισκευή κουζίνας. Μάλιστα, σε περίπτωση που επιθυμείτε κάποια άμεση εξυπηρέτηση, θα κάνετε κλικ στα πρώτα αποτελέσματα που θα βρείτε μπροστά σας και θα έρθετε σε επικοινωνία με τις επιχειρήσεις αυτές. Έτσι λοιπόν, η διαφήμιση στη Google και η δημιουργία ενεργειών PPC (Pay Per Click) θα φανούν ιδιαίτερα αποτελεσματικές για τις επιχειρήσεις που προσφέρουν υπηρεσίες άμεσα, όπως για παράδειγμα αυτή του κλάδου επισκευών. Σε τέτοιες περιπτώσεις, ο χρόνος που οι πελάτες καλούνται να πάρουν μια απόφαση είναι πιο γρήγορος. Όταν η διαφήμιση σας εμφανίζεται στην κορυφή της εμφάνισης των αποτελεσμάτων, οι πιθανότητες να κερδίσετε conversions είναι αυξημένες.

Ανήκετε σε έναν low cost per click κλάδο

 

Το κόστος ανά κλικ ή αλλιώς cost per click (CPC) αποτελεί το ποσό που δαπανάται στην Google ή σε κάποια άλλη μηχανή αναζήτησης, όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμιση σας. Όσον αφορά τη διαφήμιση στη Google, το CPC εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Ένας από τους πιο σημαντικούς δεν είναι άλλος από τα keywords, δηλαδή τις λέξεις κλειδιά που επιθυμείτε να στοχεύσετε. Μάλιστα, το CPC είναι διαφορετικό σε κάθε κλάδο. Σε περίπτωση που ανήκετε σε έναν κλάδο με χαμηλό CPC, τότε η διαφήμιση στη Google ίσως να είναι η κατάλληλη για εσάς. Με ένα χαμηλό κόστος, θα μπορέσετε να προβάλετε τα προϊόντα σας, να ενισχύσετε το πελατολόγιο σας και να δείτε μεγάλη διαφορά στα κέρδη της επιχείρησης σας.

Ανήκετε σε έναν high lifetime value κλάδο

Υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που έχουν high lifetime value πελάτες. Παραδείγματα αποτελούν οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο του real estate, οι εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες όπως για παράδειγμα ο καθαρισμός μεγάλων κτιριακών εγκαταστάσεων, υπηρεσίες cyber security, business consulting υψηλής αξίας, και πολλές άλλες.

Κατά συνέπεια, είναι σημαντική η ανάπτυξη μιας σχέσης εμπιστοσύνης. Σε περίπτωση που έχετε μια τέτοια επιχείρηση που απευθύνεται σε πελάτες με high lifetime value, οι διαφημίσεις Google Ads μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τον στόχο αυτό, προβάλλοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες στο ιδανικό για εσάς κοινό. Μπορούν επίσης να βοηθήσουν στη διατήρηση πιστών πελατών μέσω Remarketing και άλλων ενεργειών. Έρευνες έχουν δείξει ότι είναι δαπανηρό για μια επιχείρηση να προσπαθεί να κερδίσει νέους πελάτες, σε σχέση με την διατήρηση του πελατολογίου της. Εντοπίστε λοιπόν τα στοιχεία που διατηρούν σταθερούς τους πελάτες σας, και εξελίξτε τα για να πετύχετε το αποτέλεσμα που επιθυμείτε

Εξειδικευμένους συνεργάτες οι οποίοι θα αναδείξουν την επιχείρηση σας

Όσον αφορά μια πετυχημένη digital marketing στρατηγική, ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στους ειδικούς που θα αναλάβουν τη δημιουργία και διενέργεια της. Η GIM Agency, από το 2009 διαθέτει μια μεγάλη ομάδα ειδικών η οποία είναι ενήμερη για όλες τις εξελίξεις στον τομέα του digital marketing. Την ίδια στιγμή, χάρη σε ένα πλήθος εργαλείων που χρησιμοποιεί, προσφέρει μετρήσιμα αποτελέσματα για κάθε επιχείρηση. Κάθε marketing expert βρίσκεται στο πλευρό του επιχειρηματία, και θέτει τα κατάλληλα ερωτήματα για όλα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Με τον τρόπο αυτό, γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες της κάθε επιχείρησης, προτείνει και εφαρμόζει τις κατάλληλες λύσεις, οι οποίες θα απογειώσουν τις πωλήσεις της.

Επικοινωνήστε με τους marketing experts της GIM Agency για να συζητήσετε τον τρόπο με τον οποίο η διαφήμιση στη Google θα εξασφαλίσει το Level Up της επιχείρησης σας.