Ματίνα Πάντζαλη: “Για να αναδειχθεί ένας καλός ερμηνευτής αρκεί να παρουσιαστούν σε αυτόν καλές ευκαιρίες…”

Ποια είναι η πρώτη σας μουσική ανάμνηση;

Η πρώτη μου μουσική ανάμνηση ήταν στη Α Γυμνασίου σε μια μουσική εκδήλωση που έκανε το Ωδείο της περιοχής μου όπου φοιτούσαν τοτε. Εκει λοιπόν το πρώτο μου τραγούδι όπου τραγούδησα ήταν το Διθέσιο της Άλκηστις Πρωτοψάλτη. Ηταν τραγούδι σημαντικος σταθμός για εμένα επειδή συνειδητοποίησα εντελώς ασυναίσθητα μπροστά σε τόσο κόσμο ότι εδώ κάτι υπάρχει μετά από το χειροκρότημα του κόσμου. Μια πρώτη μουσική ανάμνηση σε ηλικία μόλις 12 ετών που θα μείνει ανεξίτηλη στη μνήμη μου για όσα χρόνια κι αν περάσουν.

Με ποιον μουσικό θα θέλατε να βρεθείτε επί σκηνής;

Η αλήθεια είναι πως θαυμάζω και εκτιμώ πάρα πολλούς συνθέτες, μουσικούς και τραγουδιστές της έντεχνης και λαϊκής σκηνης. Σε ηλικία 22 ετών είχα την τιμή να συνεργαστώ επί σκηνής με τον Γιώργο Θεοφάνους. Σε αυτή τη φάση της ζωής μόλις στα 29 μου χρόνια ένας από τους μεγαλύτερους μου στόχους είναι να συνεργαστώ με τον Γιώργο Νταλάρα και Γιάννη Πάριο.

Περιγραψτε μας τη μέχρι σήμερα πορεία σας στη μουσική.Υπηρξαν επιρροές καθοριστικές θετικές ή αρνητικές;

Στα 17 μου έφυγα για σπουδές στη Καλαμάτα στο τμήμα Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου. Μεχρι τότε νόμιζα ότι θα ασχοληθώ με τη βασική μου σπουδή όμως κάτι μέσα μου μου έλεγε να τα συνδυάσω όπως και έκανα στη πράξη. Ξεκινησα λοιπον να τραγουδάω ως φοιτήτρια σε μουσικά μεζεδοπωλεία και μουσικές σκηνές στη Καλαμάτα. Οταν τελείωσα τις σπουδές μου ήρθα στην Αθήνα με σκοπό να ακολουθήσω ξεκάθαρα το όνειρο μου που ήταν η μουσική και το τραγούδι. Απο το 2011 μέχρι το 2013 σπούδασα μουσική και τραγούδι στο Μουσικό Εργαστήρι του Γιώργου Θεοφάνους στη Γλυφάδα και κάπως έτσι ξεκίνησε η μουσική μας συνεργασία για δύο περίπου χρόνια σε μουσικές σκηνές και χώρους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης μαζί με γνωστούς τραγουδιστές και μουσικούς όπως οι: Άκης Δειξιμος, Γιώργος Λιανός, Ζωή Παπαδοπούλου, Παναγιώτης Ραφαηλίδης και Γιώργος Ρόκας. Απο το 2015 μέχρι και σήμερα φοιτώ στο Εθνικό Ωδείο Μανώλης Καλομοίρης όπου σπουδάζω Σύγχρονο τραγουδι ανώτερα θεωρητικά και πιάνο μαζί με την αγαπημένη μου Δασκάλα και εξαιρετική καθοδηγητικά και μέντορα μου την κα Άννα Διαμαντοπούλου. Παραλληλα κάνω κάποιες μουσικές εμφανίσεις και μόνη μου αλλά και μαζί με τον Χάρη Βαρθακούρη και Θάνο Καλλιρη στην Αθήνα.
Εν κατακλείδι σταθμός στη μουσική μου πορεία στάθηκε και το προσωπικό μου τραγούδι με τίτλο “Κοίτα με” σε μουσική του Βασίλη Παπαχρήστου ενός εξαιρετικού νέου δημιουργού και στίχους Του Γιώργου Μανωλογλου ενός ταλαντούχου τραγουδιστή και στιχουργού όπου μπορείτε να το βρείτε και να το ακούσετε στο youtube.

Ποια είναι η άποψη σας για τα μουσικά τηλεοπτικά talent show;

Επειδή ήμουν και εγώ συμμετέχουσα και ομολογώ ότι το έχω ζήσει και δει εκ των έσω η άποψη μου για αυτού του είδους τα show είναι ξεκάθαρα αρνητική και οι λόγοι είναι διότι τα συγκεκριμένα show καλύπτουν μια εφήμερη κατάσταση και τίποτα άλλο. Δηλαδή προβολή για λίγους μήνες που διαρκεί το τηλεοπτικό project και μετά από λίγο όλα αυτά τα άτομα που συμμετέχουν βρίσκονται στην αφάνεια και στη λήθη. Μακαρι αυτό να άλλαζε και να μπορούσαν οι ιθύνοντες να βοηθούσαν τους εκάστοτε διαγωνιζόμενους αλλά δυστυχώς αυτό γίνεται μόνο με λόγια και όχι με πράξεις. Οποτε ας το ψάξουν με πολλή προσωπική δουλειά και βασισμένοι στις δικές τους δυνάμεις και μόνο.

Υπαρχουν μάνατζερ στην Ελλάδα που μπορούν να βοηθήσουν την πορεία ενός μουσικού;

Θεωρώ ότι είναι το που ακριβώς θα πέσει ένας καλλιτέχνης για να προχωρήσει. Δηλαδη το πόσο θα τον προωθήσει και θα του προβάλει το πραγματικό ταλέντο του προς τα έξω γιατί να μη γελιομαστε είναι λίγο ναι μεν αλλά η περίπτωση του μάνατζερ σήμερα στην Ελλάδα. Το θέμα είναι να μην υπάρχει εκμετάλλευση.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;

Κατά κύριο λόγο όνειρο μου και στόχος μου παράλληλα είναι να συνεργαστώ με σύνθετες, μουσικους και τραγουδιστές της έντεχνης και λαϊκής σκηνής όπως ανέφερα και προηγουμένως και κατά δεύτερον να κάνω δισκογραφία πράγμα δύσκολο βεβαια στις μέρες μας αλλά θεωρώ πως με σωστή καθοδήγηση μπορεί να πραγματοποιηθεί. Για να αναδειχθεί ένας καλός ερμηνευτής αρκεί να παρουσιαστούν σε αυτόν καλές ευκαιρίες στο δρόμο του, το σωστό timing για να γίνει, όμορφα τραγούδια, στοχοθεσια και στοχοπροσυλωση αλλά και λίγο τύχη για τον ίδιο.