Ο CRYSTALEX αιτείται την ποινική δίωξη της Τάμτα, της Μαργαρίτας Μάτσα, της Άννυ Χατζβάνη και του Θεόφιλου Πουζμπούρη για κλοπή πνευματικού δημιουργήματος

Μια υπόθεση που αναμένεται να προκαλέσει σεισμό στον χώρο της ελληνικής μουσικής βιομηχανίας φαίνεται πως έχει ήδη ξεκινήσει να ξετυλίγεται πίσω από τις κλειστές πόρτες των δικαστηρίων και όχι μόνο.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που διέρρευσαν τις τελευταίες ώρες, έχει κατατεθεί έγκληση, ενώ έχει προηγηθεί και εξώδικη δήλωση – καταγγελία και αγωγή , εναντίον τεσσάρων προσώπων-κλειδιά της ελληνικής showbiz και της δισκογραφίας: της τραγουδίστριας Τάμτα, της ισχυρής διευθύνων σύμβουλου Μαργαρίτας Μάτσα ( MINOS EMI – Universal ), της διευθύνων συμβούλου της Kiki Musik Group και κόρη της ΤάμταΆννη Χατσβάνη και του παραγωγού της Τάμτα και συνθέτη Θεόφιλου Πουζμπούρη (Teox3).

Στο επίκεντρο της καταγγελίας βρίσκεται η φερόμενη παράνομη ιδιοποίηση της πρωτοποριακής καλλιτεχνικής περσόνας του CRYSTALEX (Κρυστάλεξ) , με έντονη θεατρική και γκόθικ αισθητική, την οποία ο μηνυτής είχε κατοχυρώσει κοινοποιόντας την δημόσια και παρουσιάσει από τον Αύγουστο του 2021, σε όλα τα μέσα κοινωνικης δικτύωσης και όλες τις μουσικές πλατφόρμες, καθώς και στην διεθνή ιστοσελίδα Wikipedia και Wikimedia, ως το πρόσωπο του CRYSTALEX ενός avant-garde δημιουργού με ιδιαίτερη σκηνική παρουσία, αναγνωρίσιμος από το κόκκινο και γαλάζιο μάτι, τα οποία είναι αναπόσπαστη της περσόνας του, ως εικαστική αποτύπωση της αέναης εσωτερικής διαμάχης της ανθρώπινης φύσης μεταξύ καλού (φωτεινού) και κακού (σκοτεινού) εαυτού.

Η υπόθεση έχει ήδη πάρει τη νομική οδό, με το νομικό επιτελείο του δημιουργού να έχει στοιχεοθετήσει σε όλα τα επίπεδατην καταγγελία του δημιουργού ΚΡΥΣΤΑΛΕΞ για προσβολή πνευματικής ιδιοκτησίας, διαρροής προσωπικών δεδομένων, ηθικής βλάβης και αθέμιτου ανταγωνισμού, κάνοντας λόγο για σαφή, προκλητική και συστηματική αντιγραφή στοιχείων της περσόνας-καλλιτεχνικής ταυτότητάς του από την Τάμτα, η οποία οικειοποιήθηκε απόλυτα την συγκεκριμένη περσόνα ως δικό της εμπνευσμένο, πρωτοπόρο και καινοτόμο δημιούργημα.

Η καταγγελία περιλαμβάνει:

• Αιχμηρές αναφορές σε χρήση των χαρακτηριστικών της περσόνας CRYSTALEX αρχής γενομένης το καλοκαίρι του 2023, από την κυκλοφορία του μουσικού άλμπουμ της Τάμτα “Identity Crisis“, στο βίντεο κλιπ του ομόνυμου τραγουδιού, καθώς και σε άλλο βίντεο κλιπ του συγκεκριμένου άλμπουμ. Συνέχισε εμφάνισή της στο Gay Pride της Αθήνας το 2024 με ένα κόκκινο μάτι και δηλώσεις της περί χαρούμενου και σκοτεινού εαυτού. Έκανε αμέτρητες εμφανίσεις, φωτογραφίσεις και δημοσιεύσεις σε Social Media, περιοδικά και δελτία τύπου με ένα κόκκινο μάτι και σε πολλές με ένα κόκκινο και ένα γαλάζιο, ενώ σε συνεντεύξεις της σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές της Ελλάδος και του εξωτερικού, σε Podcasts, αλλά και σε διάφορους Youtubers, δηλώνει ότι δεν έχει μόνο έναν εαυτό και δεν είναι μόνο καλή και χαρούμενη, αλλά έχει και τα σκοτεινά της μέρη, συνδέοντας έτσι την από μέρους της κλεμμένη εικόνα του Crystalex με την διττή φύση του ανθρώπου όπως είχε πράξει ο Crystalex από το 2021.

Η οικειοποίηση σηματοδοτήθηκε από την κυκλοφορία του μουσικού άλμπουμ της Τάμτα “The Villain” (Η Κακιά) με εξώφυλλο ένα άβαταρ της με ένα κόκκινο μάτι , στη συνέχεια η κυκλοφορία του”The Heroine” (Η Ηρωίδα) με εξώφυλλο ένα άβαταρ της με ένα γαλάζιο μάτι και το αποκορύφωμα ήταν η κυκλοφορία του τελευταίου άλμπουμ της τριλογίας το “The Villain Heroine” (Η Κακιά Ηρωίδα) με εξώφυλλο ένα διχασμένο άβαταρ της με ένα κόκκινο και ένα γαλάζιο μάτι!

Πηγή: www.politikakritis.gr/o-crystalex-aiteitai-tin-poiniki-dioxi-tis-tamta/