Βασίλης Βιτσιλόγιαννης: «Θέλουμε να δώσουμε την εικόνα μιας Ελλάδας ελεύθερης και απενεχοποιημένης από το παρελθόν της»

Ο Βασίλης Βιτσιλόγιαννης δημοσιογράφος με διεθνή πετυχημένη καριέρα στο BCI news, Harper’s Bazaar, Radio Strimonika και συνεργασίες με μεγάλου τηλεοπτικούς σταθμούς ΒΒC, Al Jazeera κρατά το τιμόνι στο περιοδικό GREECE NOW και απογειώνει με σχέδιο και ασφάλεια την Ελλάδα παγκοσμίως.

Συνέντευξη του ΒΑΣΙΛΗ ΒΙΤΣΙΛΟΓΙΑΝΝΗ στο Polismagazino.gr και στην ΤΖΕΝΗ ΠΑΝΤΕΛΗ

Ο γνωστός δημοσιογράφος – διεθνολόγος  με καταγωγή από την Μάνη δεν είναι από πολιτικό τζάκι και δηλώνει περήφανος για τον τόπο του και τους ανθρώπους του. Στόχος του είναι οι αναγνώστες του CREECE NOW να γνωρίσουν την σύγχρονη Ελλάδα η οποία μπορεί να γράψει σημαντική πορεία στην σύγχρονη ιστορία όλου του κόσμου. Το όραμα του είναι να χτίσουμε γέφυρες με άλλους πολιτισμούς και να δημιουργήσουμε ανθρώπινες σχέσεις.

Ποιος είναι ο σκοπός και το όραμα του περιοδικού GREECE NOW; Ο σκοπός του περιοδικού είναι η παρουσίαση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Οι αναγνώστες να γνωρίσουν την σύγχρονη Ελλάδα η οποία μπορεί να γράψει μια σημαντική πορεία στην σύγχρονη ιστορία όλου του κόσμου. Πολλοί πιστεύουν ότι η Ελλάδα είναι μόνο αυτό που είχαν μάθει από τα βιβλία της ιστορίας στο σχολείο. Εμείς προσπαθούμε να τους δείξουμε ότι τα πράγματα εξελίσσονται στην χώρα αυτή όπου ο πολιτισμός και η φιλοσοφία ήκμασαν. Το όραμά μας είναι να χτίσουμε γέφυρες με άλλους πολιτισμούς και να δημιουργήσουμε ανθρώπινες σχέσεις.

Σε τι κοινό απευθύνεται το περιοδικό; Τα τελευταία χρόνια έχετε καινούργιο κοινό και αν ναι, ποιο είναι αυτό; Θα ξεκινήσω με το δεύτερο μέρος της ερώτησής σας λέγοντας ότι έχουμε αυξήσει το κοινό μας καθώς επίσης και νέοι αναγνώστες έχουν προστεθεί. Συνήθως το κοινό μας κατά πλειοψηφία είναι γυναικείο μιας και το περιοδικό μας είναι ένθετο στο Αραβικό Harper’s Bazaar όπου είναι καθαρά ένα γυναικείο περιοδικό. Δεν σημαίνει όμως ότι η ύλη στο περιοδικό απευθύνεται μόνο σε γυναίκες; και ένας άντρας αναγνώστης θα μπορέσει να βρει πολλά ενδιαφέροντα θέματα τα οποία ερχόμενος στην Ελλάδα θα μπορέσει να ζήσει την εμπειρία.

Ποια είναι  η θεματολογία του περιοδικού, έχετε ιδιαίτερες και ξεχωριστές ενότητες; Το Greece Now είναι μία ετήσια έκδοση με έμφαση στην high-end πλευρά της Ελλάδας, σε σχέση με τη μόδα και το στυλ. Την φιλοξενία, την γεύση, την ευεξία και τις εξειδικευμένες υπηρεσίες. Με στοχευμένη θεματολογία για ένα upscale κοινό με ισχυρή αγοραστική δύναμη και luxurious lifestyle και σχεδιασμένο στην φιλοσοφία ενός πολυτελούς οδηγού για online-shoppers και απαιτητικούς ταξιδιώτες.

Πώς είστε στις συνεργασίες σας, είστε εύκολος ή δύσκολος; Πιστεύετε ότι πρέπει να υπάρχει δημοκρατικό και ομαδικό πνεύμα για να αποδίδει καλύτερα η συνεργασία; Πιστεύω στο ομαδικό και δημοκρατικό πνεύμα και μέσα από αυτό υπάρχει η δημιουργία, η παραγωγικότητα και η εκτίμηση. Πιστεύω στην αξιοκρατία και την εξειδίκευση του κάθε επαγγελματία για να συνεισφέρει στην ομάδα. Βέβαια σ’ αυτή την ομάδα κάποιος πρέπει να ηγηθεί και θα πρέπει να γνωρίζει ότι αν ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει κάτι δεν μπορεί να απαιτεί από τους άλλους να το κάνουν. Θεωρώ ότι έχοντας ξεκαθαρίσει από την αρχή τι πιστεύω, τι ζητώ, πιο πρέπει να είναι το αποτέλεσμα και τι θέλουν οι άλλοι από εμένα, τότε μπορώ να πω ότι είμαι εύκολος τις συνεργασίες μου. Όλα είναι πιο ξεκάθαρα.

Στην αγορά πολλοί μιλούν για κρίση.  Εσείς παίρνετε ρίσκο για την έκδοση του περιοδικού GREECE NOW; Πράγματι τα τελευταία χρόνια υπάρχει κρίση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ιδιαίτερα στα έντυπα μέσα. Η δημιουργία ενός περιοδικού είναι ένα μεγάλο ρίσκο γιατί εξαρτάται από το αναγνωστικό κοινό καθώς επίσης και το εμπορικό κομμάτι. Αν ο αναγνώστης δεν είναι ικανοποιημένος αυτό φαίνεται και ως συνέπεια έχει την μείωση του εμπορικού κομματιού στο περιοδικό. Κι αν δεν υπάρξει το εμπορικό δεν μπορεί να υπάρξει ένα περιοδικό και να είναι βιώσιμο, έτσι ώστε όλη η ομάδα να εργαστεί και να δημιουργήσει το καλύτερο.

Πιστεύετε ότι η εμπορική επιτυχία ενός περιοδικού είναι στοίχημα ή κάνετε σχετικά ασφαλείς προβλέψεις; Η εμπορική επιτυχία ενός περιοδικού είναι συνδεδεμένη με την αγοραστική δύναμη της χώρας καθώς επίσης τις πολιτικές διεργασίες που γίνονται σε αυτή. Και ακόμα περισσότεροι παράγοντες επηρεάζουν την βιωσιμότητα ενός περιοδικού. Βλέποντας την γενική εικόνα μπορούμε να προβλέψουμε αν το περιοδικό θα έχει επιτυχή πορεία ή όχι.

Προβάλλετε την Ελλάδα στο εξωτερικό με το περιοδικό “GREECE NOW”, έχετε στήριξη από το ελληνικό κράτος; Δεν έχουμε καμία στήριξη. Θεωρώ ότι το ελληνικό κράτος στηρίζει συγκεκριμένες δράσεις που προβάλλουν την Ελλάδα στο εξωτερικό. Και αυτές οι δράσεις περνούν μέσα από συγκεκριμένα κανάλια και πλαίσια. Οπότε εμείς δεν ανήκουμε σε αυτή την κατηγορία και δεν θα θέλαμε να ανήκουμε σε αυτή. Θέλουμε να δώσουμε την εικόνα μιας Ελλάδας ελεύθερης και απενεχοποιημένης από το παρελθόν της.

Προσλαμβάνετε άτομα επώνυμα, πιστεύετε ότι είναι ένα  ισχυρό στοιχείο, για να έχεις μια πραγματικά αποτελεσματική ομάδα; Είναι πολύ δύσκολο να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες. Έτσι λοιπόν με τη συνεργάτιδά μου και συνιδρύτρια Βιβή Ανδρίτσου δουλέψαμε αρκετά να βρούμε τα κατάλληλα άτομα τα οποία δεν χρειάστηκε να είναι επώνυμα. Η ομάδα μας χρειάζεται ανθρώπους που να δουλεύουν με τα πρότυπα του εξωτερικού μιας και η δουλειά μας απευθύνεται στο εξωτερικό. Έχω δει αρκετούς επώνυμους οι οποίοι δεν έχουν τον επαγγελματισμό και τις προδιαγραφές να δουλέψουν στο εξωτερικό. Εμείς θέλουμε ανθρώπους με κρητική άποψη και δημιουργική τρέλα.

Συνεργάζεστε με ανθρώπους που είναι πρόθυμοι  να πάρουν  ρίσκα για  εσάς και είναι στο πλευρό σας και  σας στηρίζουν ακόμα και όταν τα πράγματα στραβώνουν; Συνεργάζομαι με ανθρώπους που είναι πρόθυμοι όχι να πάρουν μόνο ρίσκα, αλλά και να δώσουν τη μάχη να πετύχουν το σκοπό τους. Έχω μάθει ότι στη ζωή όλα γίνονται, αλλά πρέπει να δώσεις μάχη και να έχεις υπομονή.

Δέχεστε τις νέες προκλήσεις – ακόμη και αν δεν είστε εντελώς έτοιμος για αυτές; Κάθε νέα πρόκληση είναι μία νέα εμπειρία. Και κάθε νέα εμπειρία είναι μία προσωπική εξέλιξη. Λέμε πρόκληση-πρόσκληση σε μία διαφορετική κατάσταση όπου μέσα από αυτή τη διαδικασία γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, αλλά κι αλλάζουμε την κοσμοθεωρία μας.

Η ζωή και οι προτεραιότητες αλλάζουν – το ίδιο ισχύει και για τις επιλογές στο περιοδικό σας; Η ίδια η ζωή αλλά και οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν όλους εμάς που είμαστε μέλη αυτού του περιοδικού να ακολουθούμε και να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των αναγνωστών μας. Κάθε φορά επιλέγουμε κάτι διαφορετικό, κάτι πρωτοπόρο και καινοτόμο. Μας ενδιαφέρει οι προσωπικότητες που παρουσιάζονται στο περιοδικό να εξελίσσονται στον επαγγελματικό τους χώρο. Έτσι ώστε να παρουσιάζουν νέα πράγματα.

Σας ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη, καλοτάξιδο!

Instagram: @greecenowmagazine

Facebook: Greece Now Magazine

Πηγή: Hotshot.gr