Αιμιλία Βαΐτση: “Δημιουργώντας καλλιεργημένους ανθρώπους, συμβάλλουμε στο μέλλον που όλοι θα επιθυμούσαμε… Η μουσική είναι το ύψιστο αγαθό αλλά και δικαίωμα όλων”

“Θαυμάζω τον κάθε ξεχωριστό άνθρωπο που μπορεί να εκφραστεί, που μπορεί να εκπέμπει αρετές και φως στους ανθρώπους, που μπορεί να ζωγραφιστεί στο πρόσωπο του η αξιοπρέπεια, η τιμιότητα και πολλές άλλες αρετές που επαινούσαν οι πρόγονοί μας, οι αρχαίοι Έλληνες.”

Φωτογραφία από τις επιτροπές
των Πανελληνίων Μουσικών Διαγωνισμών της Χ.Ο.Ν.

Ποιά είναι η πρώτη σας Μουσική ανάμνηση; Υπήρξαν αρκετές καταστάσεις που με οδήγησαν στον δρόμο της μουσικής και κυρίως της σύνθεσης. Στο σπίτι ακούγαμε πάντα κλασική μουσική, μπορεί να με επηρέασε ότι ήδη άκουγα Μότσαρτ όταν ήμουν στη κοιλιά της μαμάς μου, και γι’ αυτό στο μάθημα μουσικής, στις πρώτες τάξεις του δημοτικού, όταν μας ζητούσε η δασκάλα να πούμε ένα παιδικό τραγουδάκι ο καθένας μας, όταν έφτανε η σειρά μου τη ρωτούσα «Θέλετε να σας τραγουδήσω την Άνοιξη του Βιβάλντι η τη Συμφωνία νούμερο 40 του Μότσαρτ;». Επίσης όταν ήμουν 2 χρονών είχαμε πάει σε μια συναυλία με έργα κλασικής μουσικής που έπαιζε ο πατέρας μου βιολί. Θυμάμαι τη μητέρα μου να μου δίνει συμβουλές για να είμαι ήσυχη όταν αρχίσει η συναυλία. Μετά το πρώτο μισάωρο, η μητέρα μου άρχισε να ανησυχεί γιατί παρέμενα απόλυτα προσηλωμένη στην μουσική, δεν κουνιόμουν και δεν αντιδρούσα. Κάποια στιγμή σκύβει και μου λέει χαμηλόφωνα «Αιμιλία, σου αρέσει;». Γυρίζω θυμωμένα και με αυστηρό βλέμμα της λέω «Σσσς!!!». Από 3 χρονών, όταν με ρωτούσαν τι θέλω να γίνω όταν μεγαλώσω, πάντα έλεγα ότι θέλω να γίνω συνθέτης – συγγραφέας. Στο νηπιαγωγείο με είχαν ρωτήσει «Γιατί;», και απάντησα «Για να αφουγκράζομαι τον κόσμο!».

Από την παρουσίαση της παράστασής μου “Ο Άστεγος” στον χώρο της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κέρκυρας

Ποιον καλλιτέχνη θαυμάζετε και με ποιον Μουσικό θα θέλατε να βρεθείτε επί σκηνής; Στη ζωή μου έμαθα να εκτιμώ τον κάθε άνθρωπο σαν ξεχωριστή προσωπικότητα με ό,τι συνεπάγεται αυτό, για το πώς, παραδείγματος χάρη, αυτή η προσωπικότητα επιδρά στην τέχνη, ή άμεσα ή έμμεσα στο κοινωνικό σύνολο. Σκέφτομαι πάντα ότι μια ενέργεια θετική που καταβάλλει ο άνθρωπος γίνεται πιο ισχυρή όταν προορίζεται για το καλό του κοινωνικού συνόλου. Όλο αυτό όταν έχει ανάλογη προσφορά και από άλλες επιστήμες, καλλιτεχνικές ή μη, μπορεί να ισχυροποιήσει τα επιτεύγματα του ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Συλλογιζόμενη αυτό, θαυμάζω τον κάθε ξεχωριστό άνθρωπο που μπορεί να εκφραστεί, που μπορεί να εκπέμπει αρετές και φως στους ανθρώπους, που μπορεί να ζωγραφιστεί στο πρόσωπο του η αξιοπρέπεια, η τιμιότητα και πολλές άλλες αρετές που επαινούσαν οι πρόγονοί μας, οι αρχαίοι Έλληνες. Αυτούς τους ανθρώπους, τους θαυμάζω πολύ και θα ήθελα πολύ να συνεργαστώ μαζί τους είτε είναι μουσικοί, συνθέτες κλπ. είτε ανάγονται σε διαφορετική επιστήμη θα ήταν χαρά μου να ενωθούν διαφορετικές ή όμοιες επιστήμες και να πράξουμε για το αποτέλεσμα.

Από την παρουσίαση της συμβολικής όπεράς μου “Στην άκρη της πόλης” στα Βασιλικά Ανάκτορα

Περιγράψτε μας τη μέχρι σήμερα πορεία σας στη μουσική. Υπήρξαν επιρροές καθοριστικές θετικές ή αρνητικές; Η μουσική μου πορεία ξεκίνησε από πολύ μικρή ηλικία με τη διδαχή της μουσικής σε μουσικούς φορείς, οδηγώντας με στο μεταπτυχιακό στη σύνθεση από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Μερικοί σημαντικοί σταθμοί στην ζωή μου ήταν το έργο μου «Γένεσις» που παρουσιάστηκε στην Τελετή Έναρξης της 7ης Διεθνούς Ολυμπιάδας Αστρονομίας (2013), η παρουσίαση της συμβολικής μου όπερας «Στην άκρη της πόλης» στα Βασιλικά Ανάκτορα της Κέρκυρας και το έργο μου “Lament for Antoniou” που συντέθηκε για το cd – αφιέρωμα στην μνήμη του συνθέτη Θεόδωρου Αντωνίου- από την Phasma Music και την Naxos. Επίσης το έργο μου Lemuria για ορχήστρα εγχόρδων με Ανάθεση του Αρχείου Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου και η συμμετοχή μου ως μέλος της κριτικής επιτροπής των Πανελλήνιων Μουσικών Διαγωνισμών της Χ.Ο.Ν.
Στη ζωή μου υπήρξαν θετικές επιρροές αλλά και αρκετές δυσκολίες από τότε που αποφάσισα να επιλέξω το δρόμο της σύνθεσης, δηλαδή ξεκίνησαν από τότε που ήμουν μικρό παιδί. Σε αυτές λοιπόν τις αρνητικές καταστάσεις χρωστάω ότι έγινα δυνατή και ότι έμαθα να δημιουργώ μόνη μου τις θετικές καταστάσεις και επιρροές, να κινούμαι αυτόνομα ως ελεύθερος σκεπτόμενος άνθρωπος και να προσπαθώ να συμβάλλω και να δημιουργήσω κάτι ορατό σε όλους όταν πρακτικά δεν διαθέτω τίποτα στα χέρια μου.

Πείτε μας λίγα λόγια για την έρευνά σας. Πως ξεκινήσατε να ασχολείστε με το συγκεκριμένο θέμα; Όταν ήμουν 12 χρονών έπεσε τυχαία στα χέρια μου ένα άρθρο από ένα ιατρικό συνέδριο που μιλούσε για τη Μουσική των Ουρανίων Σφαιρών του Πυθαγόρα και τις θεραπευτικές της ιδιότητες για τον άνθρωπο. Ενθουσιάστηκα με την ιδέα η μουσική να αναπτύσσει κι άλλες ιδιότητες και να εναρμονίζεται σύμφωνα με το συμπαντικό πρότυπο. Συνέχισα αυτό το θέμα ως μορφή μελέτης και έρευνας, με στόχο την ανάλυση αυτής της θεωρίας με την ενσωμάτωση και άλλων επιστημών, δηλαδή το έργο εξεχόντων προσωπικοτήτων της Αρχαίας Ελλάδας, στον τομέα της φιλοσοφίας, των μαθηματικών, της αστρονομίας, της ιατρικής, της βιολογίας, της φυσικής κλπ. με σκοπό την αξιοποίηση των στοιχείων ως τεχνικές της σύνθεσης.

Μια συνεργασία που ονειρεύεστε; Ονειρεύομαι όσα μπορώ άμεσα να πράξω και να υλοποιηθούν. Κάνω σχέδια για το μέλλον, ποτέ όνειρα. Η ιδανική συνεργασία για μένα είναι αυτή που μπορεί να με βοηθήσει να ενώσω διαφορετικές επιστήμες σύμφωνα με την έρευνα μου και αυτό να είναι προσιτό σε όλο τον κόσμο, να έχει την ευκαιρία να το δεχτεί ή να το απορρίψει. Πιστεύω σε μια ειλικρινή σχέση με τους συνεργάτες μου και με τον κόσμο.

Γιατί χρειάζεται η μουσική παιδεία; Είναι πολυτέλεια ή ανάγκη; Τα πάντα γύρω μας είναι ήχος, όλα τραγουδούν και εναρμονίζονται. Θα είναι κρίμα λοιπόν εμείς να είμαστε οι μόνοι «ξεκούρδιστοι», που δεν θα μπορούμε να μιλήσουμε την γλώσσα της μουσικής! Η σωστή μουσική παιδεία είναι απαραίτητη. Δημιουργώντας καλλιεργημένους ανθρώπους, συμβάλλουμε στο μέλλον που όλοι επιθυμούσαμε, είτε αναφερόμαστε σε μια κοινωνία με υγιείς ανθρώπινες σχέσεις, σε ψυχικά ισορροπημένους ανθρώπους, σε νέα καινοτόμα επιτεύγματα και στην σωστή αφομοίωση της γνώσης. Όλο αυτό ξεκινά από μια μορφή εκγύμνασης του ανθρώπου με τους ήχους καθώς ακούει μουσική, την αποκωδικοποίηση των ήχων και των μουσικών μοτίβων με την διεύρυνση ενός μέρους του εγκεφάλου. Οι αρχαίοι Έλληνες, που μας έχουν κάνει άπειρες φορές περήφανους για την ιστορία μας και τις εξελίξεις που οδήγησαν στην δημιουργία και διαμόρφωση άλλων επιστημών, φιλοσοφία, αστρονομία κλπ. έδωσαν στη διδαχή της μουσικής, καίρια θέση. Η μουσική είναι το ύψιστο αγαθό αλλά και δικαίωμα όλων!

Υπάρχουν Έλληνες αξιόλογοι μουσικοί, με μουσική κατάρτιση και γνώσεις; Θα έλεγα ναι. Υπάρχουν αξιόλογοι μουσικοί στο χώρο που θα μπορούσαν και μέσω της μουσικής κατάρτισης τους και λόγω της προσωπικότητάς τους να εμπνεύσουν και να αποτελέσουν ένα καλό πρότυπο για να καλλιεργήσει κάποιος τις καλλιτεχνικές του ανησυχίες. Το ζήτημα είναι κατά πόσο όλο αυτό είναι προσβάσιμο για τον καθένα μας. Αυτό που θα μπορούσα να οραματιστώ είναι μια κοινή μουσική οικουμενικότητα με μουσικά στιλ όλα προσβάσιμα στον άνθρωπο. Άλλωστε στην εποχή μας έχουμε περάσει σε μια μορφή αλλαγής. Πλέον δεν υπάρχει μια μουσική κατεύθυνση αλλά αυτό αφήνεται αποκλειστικά στην οπτική του συνθέτη. Οι συνθέτες δεν είναι όμοιοι, είναι ξεχωριστοί. Συγκρίνουμε τα όμοια, όχι τα ξεχωριστά.

Ποια είναι τα μελλοντικά μουσικά σας σχέδια; Στον τομέα της σύνθεσης, θέλω να τελειοποιήσω την τεχνική διαδικασία της μουσικής μετάφρασης των σημάτων Μορς, ως νοηματοδότηση της ρυθμικότητας. Με αυτή την τεχνική αποκτά άλλη θέση ένα καθαρά ρυθμικό σόλο σε μια μουσική σύνθεση, επέρχεται μεγαλύτερη ένωση όλης της σύνθεσης, ισχυροποιείται το μουσικό μήνυμα προς τον ακροατή- αποδέκτη, προκύπτει η απολυτοποίηση της θεματικής της μουσικής μελωδίας, και επιφέρει μια ενδιαφέρουσα μουσική αντίθεση που προσαρμόζεται άψογα σε πολλά διαφορετικά μουσικά περιβάλλοντα.
Στον τομέα της έρευνάς μου ενδιαφέρομαι για μελλοντικές συνεργασίες που θα βοηθήσουν στην ένωση πολλών επιστημών και στην υλοποίηση της με νέες τεχνικές στην σύνθεση.
Οραματίζομαι και κάτι ακόμη, πολύ σημαντικό. Έχω ένα χρόνο που παρουσιάζω τις Εβδομάδες Ελλήνων Συνθετών από το μέσο που διαθέτω και που έχει οποιοδήποτε ιδιώτης το επιθυμεί, το facebook. Σε αυτές τις Εβδομάδες αφιερώματα παρουσιάζονται έργα της Λόγιας Μουσικής Δημιουργίας, έργα των Ελλήνων Συνθετών της εποχής μας, εντός και εκτός συνόρων. Στην υλοποίηση της ιδέας συνεργάζομαι με το Αρχείο Ελλήνων Μουσουργών Θωμά Ταμβάκου, έναν πολύ σημαντικό φορέα με εργογραφία-δισκογραφία 5.000 – και πλέον – Ελλήνων Μουσουργών, όπου έχω την χαρά και την τιμή να βρίσκονται και τα δικά μου έργα. Σιγά σιγά οι αναρτήσεις διευρύνονται για να συμπεριλάβουμε όλους τους Έλληνες Συνθέτες που προσφέρουν την έμπνευση, την μουσική ευφυΐα και την πρωτοπορία τους, ανταποκρινόμενοι στα παγκόσμια μουσικά δρώμενα και στις διεθνείς μουσικές εξελίξεις.

Βιογραφικό.

Αιμιλία Βαΐτση.

ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ:
2011 Πτυχίο Αρμονίας από τη Μουσική Σχολή Τραγουδάρα
2013 Απολυτήριο Μουσικού Λυκείου Βόλου
2018 Πτυχίο Σύνθεσης από το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, τμήμα Μουσικών Σπουδών
2020 Απόδοση Ενιαίου και Αδιάσπαστου Τίτλου Σπουδών Integrated Master, Μεταπτυχιακού Επιπέδου, στη Σύνθεση στο Ιόνιοο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Μουσικών Σπουδών

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
2015 Βεβαίωση Συμμετοχής στο 7ο Διατμηματικό Μουσικολογικό Συνέδριο υπό την αιγίδα της Ελληνικής Μουσικολογικής Εταιρείας και βοήθεια στην οργάνωση και την υποδοχή των συνέδρων.

ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ:
2006 1ο Βραβείο Σύνθεσης για το έργο μου «Το μοιραίο Λάθος» στον 4ο Διεθνή Διαγωνισμό Σύνθεσης της International Art Society.
2007 2ο Βραβείο Σκοποβολής στους Μαθητικούς Αγώνες Δημοτικών Σχολείων Μαγνησίας από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2007 6ο Λογοτεχνικό Βραβείο για τη συγγραφή του διηγήματος μου «Ο ευτυχισμένος παππούς» με αφορμή την ανάγνωση του διηγήματος της Άλκης Ζέη «Ο ψεύτης παππούς» στο Αρσάκειο Μέγαρο.
2008 2ο Βραβείο Ποίησης για το ποίημα μου «Η ελιά» στον 3ο Παιδικό Διαγωνισμό Ποίησης.
2009 2ο Βραβείο ποίησης για το ποίημά μου «Η Εκπαίδευση» στον 4ο Παιδικό Διαγωνισμό Ποίησης.
2009 3ο Βραβείο Ποίησης για το ποίημα μου «Παγκόσμια Ελπίδα» στον 4ο Παιδικό Διαγωνισμό Ποίησης.
2011 1ο Βραβείο στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό Σύνθεσης Μουσικών Έργων για το έργο μου « Σαφράνι» από την Interartia και το Ωδείο Φουντούλη.
2011 1ο Βραβείο στον 9ο Μαθητικό Διαγωνισμό Σύνθεσης Τραγουδιού για το έργο μου «Επ’ Ανάσταση» από την Interartia και το Ωδείο Φουντούλη.
2011 2ο Βραβείο Στίχου για τους στίχους μου «Επ’ Ανάσταση» στον 6ο Μαθητικό Διαγωνισμό Ποίησης και Στίχου του Ωδείου Φουντούλη.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ:
2012 «Τιμής Ένεκεν» Βράβευση Δήμου Βόλου για την προσφορά μου στον πολιτισμό.

ΕΝΤΥΠΟ ΥΛΙΚΟ:
2008 Έκδοση του βιβλίου «12+1 Μικροί Συγγραφείς» (συλλογικός τόμος) με το λογοτεχνικό μου διήγημα «Ο ευτυχισμένος παππούς» από τις εκδόσεις Κέδρος.
2010 Έκδοση της ποίησης μου στο Ημερολόγιο της «Φλόγας-Σύλλογος γονιών παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες».

ΕΡΕΥΝΑ:
Έρευνα της Μουσικής των Ουρανίων Σφαιρών του Πυθαγόρα με μελέτη και μουσική ανάλυση της πολυεπίπεδης νοηματικής δομής φιλοσοφικών και ιστορικών διασωθέντων έργων της αρχαιότητας.

ΑΡΘΡΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ:
2009 Άρθρο της τοπικής εφημερίδας «Ταχυδρόμος» στις 18/11/2009 με τίτλο «Μια νεαρή αλλά αξιόλογη ποιήτρια. Ζηλευτές διακρίσεις Βολιώτισσας μαθήτριας».
2009 Άρθρο της τοπικής εφημερίδας «Νέος Τύπος» στις 18/11/2009 με τίτλο «Αιμιλία Βαΐτση- Ένα παιδί με γνώμονα τη γνώση».
2011 Άρθρο-Συνέντευξη της τοπικής εφημερίδας «Ταχυδρόμος» στις 10/12/2011 με τίτλο «Η 16χρονη, Βολιώτισσα Αιμιλία Βαΐτση-Απέσπασε μεγάλες διακρίσεις σε διαγωνισμό …»
2017 Άρθρο της εφημερίδας «Η Κέρκυρα Σήμερα» στις 17/6/2017 με τίτλο «Την Κυριακή στα Ανάκτορα η όπερα «Στην άκρη της πόλης» από την Α. Βαΐτση».

2018 Αφιέρωμα της ηλεκτρονική εφημερίδας Secret Volos στις 10/12/2018 στα «Πρόσωπα της Μαγνησίας».

Από τις 25/11/2009 έχει αναφερθεί το όνομα μου στις ηλεκτρονικές εφημερίδες magnesia news.gr, στην έντυπη έκδοση της Ελευθεροτυπίας, στο trikala news.gr, στη enet.gr, στις εκδόσεις Τεγόπουλος Α.Ε., στο ipolitismos.gr καθώς και στον ΟΕΚ (Ομοσπονδία Ελληνικών Κοινοτήτων). Στις 17/6/2017 έχουν γράψει για μένα οι: kerkyranet.gr και regionalpress.gr.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ:
2019 Συνέντευξη στην ΕΡΤ ΒΟΛΟΥ, στην ραδιοφωνική εκπομπή «Ηχοχρώματα».

ΕΡΓΑΣΙΑ:
2011-2013 Με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας δημιουργήθηκε το δικό μου μουσικό σύνολο με την ονομασία «Σύνολο Σύνθεσης», αποτελούμενο από εννέα εκτελεστές, στο Μουσικό Σχολείο Βόλου.
2014 Καθηγήτρια Ανώτερων Θεωρητικών στη Μουσική Σχολή Τραγουδάρα.
2017 Δίμηνη Πρακτική Άσκηση στην οργάνωση και την αρχειοθέτηση δωρεών μουσικών έργων για την βιβλιοθήκη της Φιλαρμονικής Εταιρείας Κέρκυρας.
2018 Καθηγήτρια Θεωρητικών στο Ωδείο Παλάσκα.

2019 Στις 13/4/2019 και 14/4/2019 ήμουν μέλος των κριτικών επιτροπών των Πανελληνίων Μουσικών Διαγωνισμών «Χορωδία Ορχήστρα Νέων Χ.Ο.Ν.» στις χορωδίες, στις ορχήστρες, σε όλα τα μουσικά όργανα και στις μονωδίες με σκοπό την ανάδειξη ταλαντούχων νέων μουσικών.

2019 και 2020 Ηθοποιός στον ρόλο «κυρία εποχής» για το προλόγισμα οπερατικών μουσικών έργων σε δύο παραστάσεις εποχής με την σύμπραξη του ΔΗΠΕΘΕ Βόλου

2020 Επιλέχθηκα ως μέλος της κριτικής επιτροπής Σύνθεσης των Πανελληνίων Μουσικών Διαγωνισμών «Χορωδία Ορχήστρα Νέων Χ.Ο.Ν.» που θα διεξαχθούν τον Σεπτέμβριο του 2020

ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΓΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ:
2005 «Το Μοιραίο Λάθος»
• 2006: Παρουσίαση της σύνθεσης μου «Το Μοιραίο Λάθος» στο Πρόγραμμα της UNESCO για τους πρόσφυγες σε συναυλία της Εστουδιαντίνα Νέων υπό την αιγίδα της «Φλόγας-Σύλλογος γονιών παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες» στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο της Νέας Ιωνίας Βόλου.
2009 «Σαφράνι»
• 2011: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Σαφράνι» σε εκδήλωση της Μουσικής Σχολής Τραγουδάρα.
• 2019: Παρουσίαση αποσπάσματος της σύνθεσής μου «Σαφράνι» στα πλαίσια της μουσικοθεατρικής παράστασης «Ήταν κάποτε ένα σχολείο που σώθηκε» για τους πρόσφυγες της Μ. Ασίας, με τη σύμπραξη της Ιεράς Μητρόπολης Δημητριάδος.
2009 «Επ’Ανάσταση»
• 2011: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Επ’Ανάσταση» στην βραδιά ποίησης του Ωδείου Φουντούλη.
• 2012: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Επ’Ανάσταση» σε εκδήλωση για «Τιμής Ένεκεν» του Δήμου Βόλου στο Πνευματικό Κέντρο Βόλου.
• 2012: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Επ’Ανάσταση» με το μουσικό μου σύνολο σε εκδήλωση του Μουσικού Σχολείου Βόλου.
2012 «Jesus Eyes» («Για τα μάτια του Ιησού» ολοκλήρωση της σύνθεσης)

2013 «Ψυχή και Έρως»

2013 «Γένεσις»
• 2013: Παρουσίαση της σύνθεσης μου «Γένεσις» στην Τελετή Έναρξης της 7ης Διεθνούς Ολυμπιάδας Αστρονομίας που πραγματοποιήθηκε με την συνεργασία της Αστρονομικής Εταιρείας Βόλου, του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στην παραλία του Βόλου. Η σύνθεση μου μαζί με προσωπικά μου στοιχεία (φωτογραφία κλπ.) στάλθηκε στις 64 χώρες που συμμετείχαν στην 7η Διεθνή Ολυμπιάδα Αστρονομίας. Επίσης έγινε χρήση της σύνθεσής μου στο σάιτ της Αστρονομικής Εταιρείας Βόλου και στα συνέδρια των μελών της Ολυμπιάδας.

2014 «Τα τέσσερα στοιχεία της φύσης»

2014 «Romantic melody” μουσική επένδυση για την διασκευή του παραμυθιού «Ο μύθος της Σου-Λίνγκ»

2015 «Πολυτονικό βαλσάκι»
• 2019: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Πολυτονικό βαλσάκι» στην Συναυλία της Μουσικής Σχολής Τραγουδάρα, στο Δημοτικό Θέατρο Ν. Ιωνίας (Πολιτιστικό Κέντρο).
2015 «Έργο για βιολί και πιάνο»

2015 «Happiness»

2015 «Πιανιστικές συνηχήσεις»

2015 «Rain»

2015 «Galaxy»

2015 «Duo violins»

2015 «Οδύσσειο Υφαντό»

2015 «The garden» Μελοποίηση του ποιήματος «Ο κήπος» του Κ. Παλαμά

2015 «Έργο για φλάουτο»

2015 «Ατονικό έργο για πιάνο»

2015 «Arabian Dance»

2015 «Atonale for piano and violin»

2015 «Atonale for flute, piano and violoncello»

2015 «Έργο για πιάνο»

2015 «Συγχορδιακό έργο για πιάνο»

2015 «Αίσθημα Προσδοκίας»
• 2019: Παρουσίαση της σύνθεσής μου «Αίσθημα Προσδοκίας» στην Συναυλία της Μουσικής Σχολής Τραγουδάρα, στο Δημοτικό Θέατρο Ν. Ιωνίας (Πολιτιστικό Κέντρο).
2015 «Άγγελοι Φωτός»

2015 «Σύνθεση- στυλ φούγκας- για πιάνο»

2015 «Ρομαντισμός»

2015 «Έργο για πιάνο και κουιντέτο εγχόρδων»

2015 «Μινιατούρα για φλάουτο»

2015 «Έργο για ξυλόφωνο και τσέλο»

2015 «’Εργο για ταμπούρο και γκράν κάσα»

2015 «Πυράμους»

2016 «Η Ζωή» μουσική επένδυση για το ποίημα του Κ. Καβάφη «Τα κεριά»

2016 «Η Ανεμώνη» μουσική επένδυση για το ποίημα του Γ. Βιζυηνού «Η Ανεμώνη»

2016 «Organum για 3 χάλκινα»

2016 «Time»

2016 «Κανόνας»

2016 «Το τραγούδι του Διόνυσου»

2016 «Hocketus»

2016 «Τα Δύο ‘Αλφα» για λατέρνα και κουαρτέτο εγχόρδων

2016 «Ερωτικό Σκίρτημα» μελοποίηση από το ποίημα του Ο. Ελύτη «Μονόγραμμα»

2016 «Loving in Fairytales» μελοποίηση του ποιήματος του William Blake

2016 «I always do the ride (right)» μελοποίηση του T.S. Elliot

2016 «Οι δυο φτωχοί» χορωδιακό με συνοδεία βιολιού, μελοποίηση ποιήματος του Γ. Δροσίνη.

2016 «Προμηθέας Δεσμώτης» μελοποίηση αποσπάσματος «Προμηθέας Δεσμώτης» του Αισχύλου

2016 «Lemouria String Quartet»

2017 «Οι τέσσερις φάσεις της Σελήνης»

2017 «Fleur de Lys Valse»

2017 «Ο Άστεγος»
• Παρουσίαση της μικρού μήκους παράστασης «Ο Άστεγος» στην Φιλαρμονική Εταιρεία Κέρκυρας, σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και τα «Μέλισσα ΑΜΕΑ».
2017 «Music for tourist video»

2017 «Music for animation film»

2017 «Music for radio spot»

2017 «Στην άκρη της πόλης» όπερα
• Παρουσίαση της συμβολικής μου όπερας «Στην άκρη της πόλης» σε συνεργασία με το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στα Βασιλικά Ανάκτορα.
2018 «El empleo» για το βίντεο του Santiago Bou Grasso στα πλαίσια του διαγωνισμού του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών.

2019-2020 Συμφωνία αρ.1 (υπό εξέλιξη)